Trends in education: analysis of artificial intelligence and other emerging technologies

Main Article Content

Meivys Páez Paredes
Alicia María Gilimas Siles
Dianelys Avila Beltran

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Páez Paredes, M., Gilimas Siles, A. M., & Avila Beltran, D. (2023). Trends in education: analysis of artificial intelligence and other emerging technologies. Mendive. Journal on Education, 21(4), e3598. Retrieved from https://mendive.upr.edu.cu/index.php/MendiveUPR/article/view/3598
Section
LEADING ARTICLE

References

Aguirre Avilés, B. A., Trujillo Zurita, J. G., Laje Terán, C. D. y Padilla Molina, D. M. (2023). Gamificación y su relación con el proceso enseñanza-aprendizaje en la Unidad Educativa Narciso Cerda Maldonado. Maestro y Sociedad, 20(2), 275-282. https://maestroysociedad.uo.edu.cu

Cachari Aldunate, M. M. (2023). Percepción de los coordinadores de doctorado sobre el uso de las TIC en la enseñanza de la Universidad de Murcia. RiiTE Revista Interuniversitaria de Investigación en Tecnología Educativa, (14), 5975. https://doi.org/10.6018/riite.523441

Domènech-Casal, J. (2023). Epidemics: Una actividad didáctica gamificada basada en un simulador de gestión sanitaria de epidemias. Didacticae. Revista de Investigación en Didácticas Específicas, 13, 145-159, https://doi.org/10.1344/did.2023.13.145-159

Moreno Salamanca, M. C. (2023). Cooperative Learning in Virtual Education and Academic Achievement. Revista Lengua y Cultura, 4(8), 64-71. https://doi.org/10.29057/lc.v4i8.10104

UNESCO (2023). La inteligencia artificial en la educación. UNESCO https://www.unesco.org/es/digital-education/artificial-intelligence

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >> 

Similar Articles

<< < 6 7 8 9 10 11 

You may also start an advanced similarity search for this article.