El Papel de la Comprensión en la Construcción de textos en la enseñanza y el aprendizaje de lenguas
Main Article Content
Resumo
Downloads
Article Details
Referências
- Gagné, Ellen. D. La Psicología Cognitiva del Aprendizaje Escolar. Visar Distribuciones. S. A. Madrid. (1991).
- Hedge, Tricia. Writing. A Resource Book for Teachers. Oxford University Press. (1998)
- Pérez Viñas, Vilma María. Enfoque Interactivo para la Enseñanza y el Aprendizaje de la Comunicación Escrita. Tesis presentada en opción al título académico Master en Lengua Inglesa. Facultad de Lenguas Extranjeras de Ciudad de la Habana. 2001.
- Pilus, Z Coherence and Students Errors, Wearing the Threads of Discourse. Forum. Volume 34, July-October 1996.
- Richard-Amato, P. Making it Apeen. Interaction in the Second Language Classroom. From Theory to Practice. Addison-Wesley Publishing Group. (1996) - Tribble, Christopher.Writing. Oxford University Press. (1996)
- Van Dijk, T.A. Introduction: Levels and Dimensions of Discourse Análisis. In Handkook of Discourse Análisis. Vol 2. Ed, Van Dijk, T. A. London: Academis Press Inc. 1985. Citado por Pilus, Z. Coherence and Students Errors. Wearing the Threads Discourse. Forum. Volume 3-4. Number 3-4 July-October 1996.