Methodology to Strengthen the Process of Formation of the Listening Ability in English
Main Article Content
Abstract
Downloads
Article Details
References
Brown, L. K., Angus, D. C., Marin, M. G., Balmes, J. R., Barker, A. F., Ewart, G., Halbower, A. C., Lutz, P. O., Mularski, R. A., Nathanson, I. T., Sanders, M. H., Stewart, G. L. y Upson, D. J. (2009). Teaching by principles. American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine , 180, 1023-1029. Recuperado de http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download;jsessionid=5E3B628B664EAE61C247D8677995EA3C?doi=10.1.1.468.7924&rep=rep1&type=pdf
Camacho Delgado, A., Patterson Peña, M., Morales Rumbaut, D., Sosa López, L. (2016). Compilation of MaterialsforDidactics of Foreign Languages. Universidad Central “Marta Abreu”, Las Villas.
Chang, A. y Millet, S. (2016). Developing L2 Listening Fluency through Extended Listening-focused Activities in an Extensive Listening Programme. Hsing Wu University, Taiwan y Victoria University of Wellington, New Zealand. Documento digital de SAGE.
Méndez Lloret, D. (2010). La comprensión auditiva en la enseñanza del español como lengua extranjera. Revista de Semiótica,(16-17), 17-229. Recuperado de http://www.adversus.org/indice/nro16-17/articulos/12VIVII-1617.pdf
Pulido Díaz, A., Mijares Núñez, L. y González López, I. (2016). Algunas reflexiones teórico-prácticas en torno a una didáctica desarrolladora de lenguas extranjeras, para la formación de profesionales. Estados Unidos Mexicanos: Editora UNISANT.
Pulido Díaz, A., Mijares Núñez, L. y González López, I. (2016). Antología para guiar el proceso de aprendizaje de la competencia comunicativa en inglés, de los profesionistas en función del segundo semestre de la carrera Licenciatura en Turismo. Universidad Santander. Estados Unidos Mexicanos.
Rahimirad, M., Raouf, M. (2015). The challenges of listening to academic lectures for EAP learners and the impact of metacognition on academic lecture listening comprehension. SAGE Open, 5(2).