'Learning Holista?
Main Article Content
Abstract
Downloads
Article Details
References
Acosta, R., Rivera, S., Pérez, J. E. y Mancini, A. (1997). Communicative Language Teaching. Belo Horizonte: Facultades Integradas Newton Paiva. Apoyo Cultural.
Acosta, R. y Alfonso, J. (2000). Didáctica Interactiva de Lenguas. Haití.
Acosta, R. y Valdés, L. (2001). Enfoque metodológico Interactivo. Haití.
Brown, G. y Yule, G. (1983). Discourse Analysis. Cambridge University Press.
Brubacher, O. (1990). Perspectives on Small Group Learning. Theory and Practice. Canadá: Rubicon Publishing Inc.
Freire, P. (1993). Pedagogy of the Oppressed. Continuum. New York.
Leech, G. (1983). Principles of Pragmatics. Long man Group Limited.
Mauss, M. (1996). Hay que recomponer el todo. La Habana: UNESCO.
Richards, J. (1985). The Context of Language Teaching. Cambridge: University Press.
Romeo, G. y González, J. (1996). El inglés con Propósitos Específicos en la Sede del Litoral de la Universidad Simón Bolívar. Revista Perfiles, 19, 01-11.
Van Dijk, T. A. (1992). La Ciencia del Texto. España: Paidos.
Weaver, C. (1990). Understanding Whole Language. From Principles to Practice. Heiemann Portsmouth, NH. Canada: Irwin Publishing Toronto.
Whithaker, P. (1998). Cómo Gestionar el Cambio en Contextos Educativos. Madrid: Narcea, S.A, De Ediciones.